Прийняття спадщини – це певні правові дії, спрямовані на оформлення переходу прав на рухоме та нерухоме майно, яке передається фізичним особам (спадкоємцям) після смерті власника (спадкодавця).
Оформлення спадщини є тривалим та трудомістким процесом, що потребує юридичних та правових знань, тому в цьому випадку люди часто користуються послугами юриста.
Прийняття спадщини: послуги юриста АО Альва Прайвесі
Юридичні послуги адвокатського об'єднання Альва Прайвесі з прийняття спадщини включають:
- консультацію клієнта адвокатом з питань спадщини;
- консультаційний супровід юристом під час збору необхідної документації, пов'язаної з прийняттям спадщини;
- допомога у складанні та супровід при поданні заяви, а також вищезгаданих (зібраних) документів, нотаріусу;
- за необхідності - представництво інтересів клієнта у всіх уповноважених організаціях у ході процесу збирання та оформлення документів;
- консультаційне обслуговування при зборі та подачі клієнтом необхідної документації до уповноважених органів, ЦНАП, ЖЕК, РАЦС (ЗАГС) та інших;
- супровід отримання свідоцтва про прийняття спадщини.
Які документи потрібні для прийняття спадщини?
Для отримання послуги адвоката при прийнятті спадщини необхідно зібрати всю документацію, що є у вас, і звернутися до фахівців юридичної компанії Альва Прайвесі. Документи, обов'язкові для оформлення спадщини:
- Свідоцтво про смерть
- Документи, що підтверджують спорідненість із померлим: свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб та інші документи
- Паспорт спадкоємця
- Заповіт (за його наявності) з відміткою нотаріуса, який склав цей заповіт, що вказує на відсутність будь-яких змін
- Документ про прописку/реєстрацію спадкодавця з останнього місця проживання
- Ідентифікаційний податковий номер особи, яка збирається прийняти спадщину
- Документи померлого спадкодавця, якщо такі є в наявності
Якщо якісь документи вами були втрачені, то зверніть увагу, що їх можна спробувати відновити - отримати дублікати документів.
Строк прийняття спадщини та особливості
За законодавством України строк прийняття спадщини становить 6 місяців з дня смерті власника майна (спадкодавця). Якщо термін було пропущено з поважних причин, він може бути відновлений (продовжений) за рішенням суду. У цьому випадку необхідно звернутися до адвоката Альва Прайвесі за допомогою для складання відповідної заяви до суду.
За різних варіантів зареєстрованого місця проживання спадкоємця і спадкодавця є свої особливості.
Так, якщо спадкоємець на момент смерті спадкодавця був зареєстрований/прописаний за однією зі спадкодавцем адресою (проживав в одній квартирі, в одному приватному будинку), то вважається, що спадкоємець (автоматично) прийняв спадок, за винятком випадку, коли він відмовився від прийняття спадщини шляхом подання нотаріусу відповідної заяви. У цьому випадку вищезазначений 6-місячний термін фактично не застосовується.
У разі ж, якщо спадкоємець і спадкодавець проживали у різних місцях, то застосовуються загальні правила і відповідно заяву необхідно подати протягом 6 міс. в обов'язковому порядку.
Вартість послуг адвоката юридичної фірми Альва Прайвесі
Вартість юридичних послуг фірми Альва Прайвесі щодо супроводу адвокатом процедури прийняття спадщини розраховується, виходячи з часових (погодинних) витрат наших юристів. Ціни на найбільш затребувану правову допомогу можна переглянути в таблиці нижче.
Опис послуги | Ціна |
---|---|
Усна юридична консультація з питань прийняття спадщини | від 800 грн. |
Виїзд юриста разом із клієнтом до нотаріуса (м. Київ) | від 3000 грн. |
Повний консультаційний супровід процедури (до отримання свідоцтва про право на спадщину) | від 4000 грн. |
Підготовка адвокатом заяви до суду про відновлення / продовження строку прийняття спадщини | від 2500 грн. |