Альва Прайвесі

АДВОКАТСЬКЕ ОБ'ЄДНАННЯ

Досвід, якість, конфіденційність!

Кадровий аутсорсинг

Кадровий аутсорсинг, аудит та діловодство

Бажаєте уникнути трудових спорів, санкцій і штрафів? – почніть вести свій бізнес в правовому полі, замовивши послуги кадрового аутсорсингу.

Довіривши нам оформлення кадрової документації, ви зможете істотно заощадити час і гроші, а головне – знайти спокій за долю своєї справи.

Для чого потрібне ведення кадрового діловодства?

З точки зору більшості бізнесменів, існують більш важливі справи, ніж перебирання «всіх цих папірців». З точки зору контролюючих органів – все навпаки: кадровий облік та правильність ведення діловодства – перше, що цікавить ревізорів.

Колективний договір, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції співробітників, положення про преміювання та/або оплати праці, положення про відрядження і ще безліч інших внутрішніх актів – це те, з чим в першу чергу побажає ознайомитися будь-яка перевірка.

Належний кадровий супровід дозволяє уникнути безлічі неприємностей.

Чим загрожує неправильне ведення кадрового обліку?

Не оформивши належним чином кадрове діловодство й іншу трудову документацію, як констатують адвокати з трудових справ, підприємство ризикує підпасти під санкції, зазнавши істотних фінансових витрат, оскільки міра відповідальності за порушення норм трудового законодавства постійно зростає.

Розміри штрафів за порушення трудового законодавства станом на 2018 рік наведені в таблиці нижче. А у 2019 році їх розмір ще збільшиться у зв'язку з ростом мінімальної зарплати.

ПорушенняШтраф (кількість мінімальних зарплат)Штраф (у гривнях)
Недопущення ревізора, який прийшов з метою перевірити неофіційне працевлаштування чи виплату зарплати «у конверті» 100 372300 грн.
Недопущення ревізора, який прийшов з метою перевірити інші порушення 3 11169 грн.
Допуск до роботи співробітника без оформлення 30 111690 грн.
Виплата зарплати «у конверті» 30 111690 грн.
Виплата зарплати не у повному обсязі чи з затримкою 3 11169 грн.
Порушення державних гарантій у сфері надання пільг та оплати праці 10 37230 грн.
Інші порушення 10 37230 грн.

Крім того, неналежна організація кадрового діловодства часто призводить до суперечок, як з існуючими робітниками, так і з тими, що були звільнені. Якщо суперечка доходить до суду, то, як показує практика, підприємство, яке не може пред'явити бездоганно оформлені документи, в 99% випадків програє, несучи при цьому значні судові витрати.

Судовим рішенням, винесеним не на користь фірми, може визначатися не тільки обов'язок відновити неправомірно звільненого працівника на роботі, але й стягнути на його користь заробітну плату за час вимушеного прогулу за весь час розгляду справи судом (а розглядатися справа може від декількох місяців до декількох років).

Яку перевагу дають бізнесу послуги кадрового аутсорсингу?

Уникнути всіляких неприємностей, якими загрожує неправильна організація кадрового діловодства, можна лише шляхом грамотного підходу до вирішення питання ведення документації. Якщо підприємство не користується на постійній основі послугами юридичного супроводу бізнесу, то способів організувати даний процес у відповідності до вимог законодавства, щонайменше, два:

  1. найняти штат власних юристів, що спеціалізуються в сфері трудового права та здатних займатися кадровим діловодством;
  2. замовити аутсорсинг кадрових послуг в консалтинговій компанії за суму в 4 рази меншу, ніж зарплата штатного юриста.

Очевидно, що другий спосіб є значно вигіднішим з фінансової точки зору.

Які кадрові послуги будуть корисні на самому початку?

Для того, аби належним чином організувати кадровий документообіг, необхідно розробити та впровадити пакет документів, передбачений законодавством. Юридична компанія «АЛЬВА ПРАЙВЕСІ» надасть Вам кадрові послуги і допоможе з розробкою усієї необхідної внутрішньої документації:

  • підготовка колективного договору;
  • розробка правил трудового внутрішнього розпорядку, а також супутніх документів;
  • створення для всіх співробітників посадових інструкцій;
  • підбір оптимальної системи винагороди за працю паралельно з підготовкою положень про зарплату, премії, бонуси;
  • створення положення про відрядження;
  • розробка інших документів, необхідних для дотримання всіх вимог, що диктуються трудовим законодавством;
  • кадровий консалтинг, що включає надання усних і письмових консультацій та роз'яснень з питань дотримання норм трудового законодавства.

Чи можливо отримати комплексний аутсорсинг кадрового діловодства?

Так, в компанії «АЛЬВА ПРАЙВЕСІ» ви можете замовити комплексний кадровий супровід, який включає:

  • аудит кадрового діловодства і документації;
  • кадровий облік «з нуля»;
  • відновлення документації по кадрах;
  • ведення кадрового діловодства й обліку на постійній основі.

Це означає, що в результаті кадрового аутсорсингу:

  • буде організована безперебійна робота з вашої документацією відповідно до вимог законодавства України;
  • знизяться ваші витрати на персонал;
  • ви отримаєте допомогу досвідчених фахівців в ході перевірок ревізорами з державної фіскальної служби, фонду соц. страхування, центру зайнятості та інших державних органів.

Для чого потрібен аудит кадрового діловодства?

Кадровий аудит

Кадровий аудит організації є незамінним при:

  1. зміні кадровика або іншого співробітника, який здійснював ведення кадрового обліку;
  2. зміні керівника (директора) або складу засновників;
  3. одержання звістки про наближення перевірки державними інспекторами;
  4. передачі документації на юридичний аутсорсинг кадрового діловодства;
  5. якщо минуло три роки з моменту проведення попереднього аудиту.

Аудит кадрової документації дозволяє визначити, чи були оформлені всі необхідні документи та чи не були допущені критичні помилки, зокрема:

  • чи правильно оформлені всі документи, що стосуються оформлення і приймання співробітника на роботу, переведення на іншу посаду, звільнення;
  • чи дотримана процедура скорочення штату, якщо таке відбувалося;
  • чи відповідає кадрова документація вимогам законодавства в сфері праці з урахуванням нещодавніх змін;
  • чи коректно оформлені відпустки, відрядження, особові справи співробітників;
  • чи відповідають законодавству підстави притягнення робітників до дисциплінарної відповідальності та чи були дотримані передбачені процедури;
  • чи немає порушень в питаннях оплати праці, охорони праці, захисту персональних даних, військового обліку і ряду інших.

Результатом проведеного аудиту є надання письмового звіту, який містить:

  • перелік усіх виявлених порушень;
  • їх деталізацію з описом, у чому саме проявилася невідповідність законодавству того чи іншого документа (або його відсутність);
  • оцінку ризиків можливого судового розгляду;
  • перелік рекомендацій, яким чином можна виправити виявлені порушення і привести кадрове діловодство до належного вигляду.

Таким чином, повний кадровий аудит організації дозволить вчасно виявити вразливі місця, усунути порушення та вберегти підприємство від негативних наслідків до того, як виникне необхідність звітувати перед державними ревізорами або вирішувати трудовий спір в суді.

Кадровий аудит - вартість

Вартість пакетів послуг з проведення кадрового аудиту безпосередньо залежить від числа співробітників, періоду, за який вбачається необхідним проведення аудиту, виду аудиту, його повноти, а також обсягу кадрової документації.

Якщо Ви хочете замовити аудит для вашої компанії, ми обов'язково попередньо зустрінемося з вами, допоможемо визначити необхідний обсяг аудиту, індивідуально сформуємо ціну з урахуванням ваших інтересів.

Аудит кадрової документації за останні 3 роки зі штатом до 15 співробітників (повний) від 10000,00 грн.
Кадровий аудит документації за останні 3 роки зі штатом до 50 працівників (вибірковий) від 18000,00 грн.
Кадровий аудит всієї документації за останні 3 роки зі штатом від 15 до 50 співробітників (повний) або вибірковий зі штатом понад 50 співробітників від 23000,00 грн.

Примітка: кадровий аудит, вартість пакетів якого наведена вище, не включає детальний правовий аналіз об'ємних документів, зокрема колективного договору, посадових інструкцій, правил внутрішнього трудового розпорядку, положення про винагороду за працю, положення про премії та інших об'ємних внутрішніх актів, а також кадровий консалтинг на постійній основі. Вартість даних послуг визначається індивідуально залежно від кількості документів, складності та обсягу необхідних робіт.

Чому замовляти аутсорсинг кадрових послуг в Києві вигідніше саме в «АЛЬВА ПРАЙВЕСІ»?

Існує кілька причин, з яких послуги кадрового обліку замовити вигідніше саме у нас:

  • наші спеціалісти мають професійний стаж від 8 до 15 років;
  • ми здатні як організувати роботу «з нуля», так і надати кадрові послуги якщо діловодство вже було розпочато;
  • наші юристи мають різносторонній досвід у сфері аудиту, діловодства, підготовки документації, консультування клієнтів і захисту прав та інтересів у трудових спорах;
  • ми є не просто юридичною компанією, а адвокатським об'єднанням, тому суворо дотримуємося положень Закону «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» та надійно зберігаємо адвокатську таємницю – розголошення комерційної та конфіденційної інформації повністю виключено;
  • ми укладаємо офіційний договір і несемо повну відповідальність за дотримання його положень;
  • при комплексному абонентському обслуговуванні можлива виїзна робота наших фахівців на вашій території в Києві;
  • ми пропонуємо гнучку систему оплати.

Замовивши у нас послуги кадрового обліку, ви отримаєте надійного партнера в нашій особі та раз і назавжди позбавитеся будь-яких проблем з кадровою документацією.

Альва Прайвесі

 

Допомога адвоката, юридичні послуги, консультація юриста: в офісі, дистанційно, по телефону, онлайн, з виїздом до клієнта

facebook-logo

 

twitter-logo
логотип адвокатської фірми Альва Прайвесі
Юридична компанія
Досвід, якість, конфіденційність!