Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду 01 серпня 2023 року в постанові по справі №380/17220/21 зауважив, що в українському законодавстві поняття офіційної електронної адреси та його визначення відсутні.
Слід звернути увагу на те, що чинне законодавство передбачає термін "електронна адреса суб'єкта владних повноважень", а саме він згадується в Положенні про Єдину базу даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб'єктів владних повноважень. У згаданому положенні зазначено наступне: електронна адреса суб'єкта владних повноважень - адреса електронної пошти, що складається з ідентифікатора, позначки "@" та доменного імені. При цьому ідентифікатором є адреса електронної пошти, визначена як офіційна суб'єктом владних повноважень, а доменним іменем - ім'я у домені gov.ua, зареєстроване суб'єктом владних повноважень
.
До того ж у розумінні п. 7 ч. 1 ст. 4 Кодексу адміністративного судочинства України суб'єкти владних повноважень є розпорядниками інформації згідно зі ст. 13 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
У Законі України "Про доступ до публічної інформації" зазначається, що Розпорядники інформації зобов'язані оприлюднювати інформацію про діяльність суб'єктів владних повноважень, а саме про: їхні місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв'язку, адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти
.
Таким чином, Верховний Суд у своїй постанові дійшов висновку, що електронна адреса, інформація про яку опублікована на офіційному веб-сайті органу державної влади, передбачена для отримання вхідної кореспонденції та є офіційною електронною адресою відповідного органу державної влади.