Торгова марка або товарний знак - це основний спосіб для споживачів ідентифікувати серед усього розмаїття товарів на ринку продукцію конкретно вашої фірми.
Слід розуміти, що реєстрація ТМ - вкрай необхідна процедура, адже як і на будь-який інший результат творчої, інноваційної діяльності людини, на неї виникає право інтелектуальної власності.
Крім цього, наші юристи рекомендують обов'язково звернути увагу на вагомі переваги реєстрації торгової марки для бізнесу, адже ця процедура дуже популярна серед бізнесменів не просто так!
По відношенню до торгової марки або, як її офіційно іменують на законодавчому рівні, - знаку для товарів і послуг, виникають наступні майнові права:
- Право на використання.
- Можливість надавати право на використання товарного знака.
- Право не допускати неправомірне користування ТМ.
Для захисту перерахованих вище прав необхідно щоб в обов'язковому порядку була здійснена реєстрація торгової марки, в результаті якої ви отримаєте підтверджуюче майнові права свідоцтво.
Як забезпечити максимальну захищеність товарного знака?
Реєстрація торгівельної марки в Україні повинна починатися, в першу чергу, з визначення її подальшого використання. Найвищий ступінь захисту ТМ ви зможете отримати в тому випадку, якщо зареєструєте її трьома і більше мовами. При цьому для кожного іншомовного варіанту оформляється окрема торгова марка.
Якщо у вашої компанії є унікальний логотип, тоді про його реєстрацію також необхідно задуматися. Бажано при цьому виділити окремі образотворчі, словесні елементи і запатентувати і їх відповідно, а не тільки комбінований варіант.
Таким чином, чим більша кількість ТМ буде оформлена, тим більшу захищеність отримає ваш бренд.
Часті причини відмови в реєстрації ТМ
Найчастіше заявники отримують відмову в реєстрації через схожість товарного знака з уже заявленими від іншої особи. При цьому товари не обов'язково можуть бути схожі між собою або представляти родинні галузі. Особливо часто ця проблема з'являється при міжнародній реєстрації (в декількох країнах одночасно).
Досвідчені фахівці юридичної компанії "Альва Прайвесі" в Києві знають як уберегти вас від попадання в таку малоприємну ситуацію. Для наших клієнтів ми здійснюємо ретельний моніторинг уже зареєстрованих ТМ на наявність подібності з вашою.
Найчастіше люди, які вперше займаються захистом прав на інтелектуальну власність, нехтують етапом пошуку аналогів, аргументуючи це зайвою витратою грошей. Однак, якщо на завершальних стадіях всього процесу ви отримаєте відмову саме з цієї причини, витрачені раніше кошти на оформлення документів та інші моменти реєстрації до вас не повернуться.
Етап експертизи торгівельної марки: що потрібно знати
Ще одним обов'язковим етапом є проходження двох експертиз знаку для товарів і послуг: формальної та кваліфікованої. Перша являє собою перевірку:
- Правильного оформлення заявки.
- Наявності всієї необхідної документації.
- Правильності заповнення платіжних документів.
З якісним виконанням всіх цих пунктів, що гарантовано забезпечить вдале проходження вами експертизи, досвідчені юристи Альва Прайвесі також можуть допомогти. Наші співробітники вже неодноразово виконували подібні види робіт, тому в якості надаваних нами юридичних послуг ви можете не сумніватися.
Ціна послуг компанії "Альва Прайвесі"
Як ви могли переконатися, такий трудомісткий процес, як реєстрацію ТМ, краще довірити кваліфікованим фахівцям. Детальніше дізнатися, скільки коштують послуги, що надаються нами, ви зможете, зв'язавшись з нами за контактними даними, вказаними на сайті.
Необхідно зазначити, що ми намагаємося пропонувати нашим клієнтам послуги найвищої якості за найдоступнішою вартістю.