Юридична адреса потрібна для отримання службової кореспонденції, відстеження та реагування під час проведення перевірок держорганами. За законом - це місцезнаходження фірми. Якщо бізнес не пов'язаний із конкретним приміщенням, вигідніше оформити оренду або поштово-секретарське обслуговування.
Коли потрібна адреса юрособи?
Офіційні координати мають бути зазначені в документах під час реєстрації підприємства в Україні. Після оформлення в податковій службі вони заносяться до облікових даних у пункті обслуговування платника податків для надсилання вашій фірмі повідомлень, запитів, листів. Як поштові дані вашого приватного підприємства можна вказати:
- прописку керівника;
- власний або орендований офіс;
- будь-яку власну будівлю засновників;
- поштову адресу адвокатів юридичної компанії Альва Прайвесі, які вас обслуговують.
За загальним правилом без офісу неможливе відкриття ТОВ, але розташування підприємства не завжди має значення. Це, наприклад, відноситься до IT-бізнесу, послуг з виїздом фахівців, нових компаній, які не можуть собі дозволити постійну оренду площ.
Навіщо купувати формальну реєстрацію?
Фактичне розташування цехів, ферм, лабораторій, складів, де ведеться господарська діяльність ТОВ, може відрізнятися від внесеного до податкового реєстру. Потреба купити юридичну адресу виникає, коли:
- фактичне місцезнаходження для реєстрації не підходить;
- потрібно змінити податкову інспекцію;
- небажано чи неможливо зареєструвати фірму за місцем проживання засновника;
- є потреба обліковуватися у "податковій" та здавати звітність у певному районі, місті.
Перевага оренди юридичної адреси - в економії коштів на утримання, облаштування. При переїзді не доведеться змінювати офіційні папери. Якщо купити юридичну адресу від власника, ви отримаєте реєстрацію з гарантією продовження договору та постійного отримання усієї вашої офіційної кореспонденції від державних органів та контрагентів професійними юристами.
Купівля номінального права користування приміщенням підходить для бажаючих мати зареєстрований офіс ближче до ділового центру мегаполісу при реальному розташуванні виробництва (цеху, складу) в передмісті. Комусь важливо вибрати під реєстрацію Печерський, Дарницький райони Києва для прив'язки до певної "податкової".
Мегаполіс - найкраща якість для бізнесу
Офіси в Києві обладнані для перевірок держорганів, бізнес-зустрічей, регулярного та безперебійного отримання всієї поштової кореспонденції. Клієнтам повідомляють про доставку листів, відкривають доступ до відсканованих копій рішень та запитів. Можна обрати термін оплати, провести зміну адреси юридичної особи на нову.
Якщо, наприклад, взяти наш мегаполіс, то в Києві орендар може отримати договір, акт про передачу приміщення, всі документи, пов'язані з використанням нерухомого майна. Але це не завжди потрібно. При реєстрації нового підприємства з київською юр адресою клієнти обирають серед десятків офісів з різних районів столиці. Ціна залежить від строку договору та додаткових опцій.
Ще одна послуга – продаж компанії. Серед пропозицій – готові організації з історією чи нові. На вартість впливає наявність та строки дії ліцензій, якщо такі є. Перед тим, як купити компанію підберіть відповідні: вид діяльності, назву, район реєстрації.
Особливості юридичних послуг Альва Прайвесі
На сайті ви знайдете вартість оренди юридичних адрес у Києві, опис послуг Альва Прайвесі. Відкриття нового бізнесу складається з етапів, на кожному ви отримаєте кваліфіковану допомогу. Замовте:
- бухгалтерський супровід;
- підбір вигідної системи оподаткування;
- зміну юридичної адреси;
- консультацію щодо вибору правової форми;
- послугу експрес ліквідації підприємства;
- повне абонентське юридичне обслуговування;
- захист та ведення адвокатами справ у судах;
- реєстрацію, внесення змін до установчих документів, статуту.
Вартість юридичної адреси, ціна поштового обслуговування
Усі завдання замовника будуть оперативно вирішені - від отримання довідок, виписок до придбання фірми під ключ. До експертів юридичної компанії Альва Прайвесі можна звернутися за консультацією для бізнесу з будь-яких складних питань.
Вартість оформлення договору на юридичну адресу у Дарницькому районі Києва у адвокатського об'єднання Альва Прайвесі – 4000 грн. (не масова реєстрація). У цю ціну включено поштове обслуговування на 1 рік (отримання всієї вхідної кореспонденції для вашого підприємства у відділенні Укрпошти та оповіщення вас про це через email, через Viber, Telegram).
Також у нас ви можете додатково замовити послуги сканування та пересилання документів, переадресацію листів, скористатися послугами адвокатського зберігання документів, уповноважити юристів на інші дії.