Офіс – це приміщення, де для кожного працівника необхідно створити комфортні умови. Це правило розповсюджується також і на юристів. Якщо цього не буде, то продуктивність роботи знижується, отже компанія ризикує втратити гроші.
Що потрібно врахувати для правильного облаштування офісу з метою ефективної роботи співробітників розкажуть спеціалісти юридичної компанії Альва Прайвесі.
Навколишній шум
Шум негативно впливає на роботу всіх офісних працівників. Вікна мають бути герметичними. Найкраще, щоб вони не виходили на проїжджу частину. Влітку можна буде відчинити вікно на провітрювання, не створюючи зайвого шуму.
Якщо є велика техніка (наприклад, копіювальна машина), її варто поставити подалі від працівників. Вона видає різкі неприємні звуки, які відволікають. Щодо музики, то її не рекомендується включати.
Відкритість офісу
Дослідження Корнельського університету показали, що відкрите планування офісу негативно впливає на продуктивність праці юриста. По-перше, він відволікається на розмови з іншими працівниками. По-друге, відсутність перегородок створює багато шуму.
Слід встановити стаціонарні чи мобільні конструкції. Наприклад, особливою популярністю у юридичних фірм користуються скляні системи.
Освітлення
Приємну атмосферу у приміщенні створює гарне освітлення. Якщо природнього світла недостатньо, рекомендується встановити якнайбільше світильників. В офісі має бути основне джерело світла та кілька додаткових.
Якщо є можливість поставте по одному світильнику над кожним працівником. Для відпочинку можна зробити приглушене світло. Не вибирайте лампи із синім або надто білим світлом. Від нього швидко втомлюються очі.
Стиль інтер'єру
Має вплив на людину й обраний стиль інтер'єру. Для офісу дизайнери рекомендують вибирати наступні напрямки:
- Хай-тек;
- Мінімалізм;
- Класика;
- Модерн;
- Японський;
- Лофт.
Для оздоблення варто використовувати світлі відтінки. Похмурий та темний офіс може не лише знизити працездатність, а й викликати у людини апатію, депресію чи агресію.
Наприклад, офіс адвокатського об'єднання Альва Прайвесі виконаний у стилі лофт-модерн з використанням здебільшого світлих відтінків.
Меблі
При виборі меблів звертайте увагу на якість, а не на вартість. Вони повинні бути ергономічними, практичними у догляді та зносостійкими. Ідеально, якщо кожен предмет меблів співробітник зможе підлаштувати "під себе". Наприклад, налаштувати нахил спинки сидіння або її висоту. Чим зручнішими будуть меблі, тим продуктивнішою буде робота.
Чистота
Ще один фактор – це чистота. Навіть в ідеальному в облаштуванні офісі буде складно працювати, якщо в ньому буде брудно. Потрібно вчасно проводити сухе та вологе прибирання. Велика кількість пилу негативно впливає на мозкову діяльність, може спричинити алергію. Якщо у вас немає можливості регулярно мити офіс, можна звернутися до клінінгової компанії.
Вологість повітря
Повітря в приміщенні має бути свіжим, а рівень вологості знаходиться в межах 40-60%. Велике значення має якість вентиляційної системи. Якщо вона працює погано, можна встановити осушувачі або зволожувачі повітря.
Температура
Через спеку чи холод може знижуватися працездатність людини. Оптимальна температура повітря в офісі – 22-24 °С. Весь робочий час, незалежно від сезону року, мають підтримуватися ці показники. Для зручності можна встановити термостат для системи опалення.
Запахи
Впливати на продуктивність працівників можуть і запахи. Деякі компанії встановлюють дифузор із маслами, які позитивно впливають на роботу мозку. Але пам'ятайте, деякі аромати можуть бути не до душі співробітникам або стати причиною алергії. Найкраще, щоб сторонніх запахів не було.
Отже, важливо вивчити, що впливає на продуктивність в офісі перед тим, як займатися його ремонтом та облаштуванням. Правильно підготовлене робоче місце – запорука успішного бізнесу.
Автор: Адвокат Тетяна Шапошнікова.
Дата публікації: 21.03.2022 р.